ଅଭିମନ୍ୟୁ ସାମନ୍ତସିଂହାର ଲେଖିଛନ୍ତି ଏହା 'ବିଦଗ୍ଧ ଚିନ୍ତାମଣି' ରେ "ଉପଇନ୍ଦ୍ର ପଦ ଅଭିମନ୍ୟୁ ମନୁ ଅଭିମନ୍ୟୁ ସାମନ୍ତସିଂହାର ଲେଖିଛନ୍ତି ଏହା 'ବିଦଗ୍ଧ ଚିନ୍ତାମଣି' ରେ "ଉପଇନ୍ଦ୍ର ପଦ ଅଭ...
ଶୁଣ ମୋ ଗୁହାରୀ ସାଇ ଶୁଣ ମୋ ଗୁହାରୀ ସାଇ
ନିଜ ଲୋକ ପର ହେଇ ଯାଆନ୍ତି କିଛ ସେକେଣ୍ଡ ରେ ପର ଲୋକ ଆପଣାର ହୁଅନ୍ତି କିଛି ମୁହୂର୍ତ୍ତ ରେ । ନିଜ ଲୋକ ପର ହେଇ ଯାଆନ୍ତି କିଛ ସେକେଣ୍ଡ ରେ ପର ଲୋକ ଆପଣାର ହୁଅନ୍ତି କିଛି ମୁହୂ...
କେତେବେଳେ ହୁଏ ପରିବାବାଲୀ ସେ କାମବାଲୀ ଡାକ୍ତରାଣୀ ଭଳିଭଳି କରି ଡ୍ରାମାବାଜି ସିଏ ମନ ନେଉଥାଏ କିଣି କେତେବେଳେ ହୁଏ ପରିବାବାଲୀ ସେ କାମବାଲୀ ଡାକ୍ତରାଣୀ ଭଳିଭଳି କରି ଡ୍ରାମାବାଜି ସିଏ ମ...
ଜଳେ ଦିକିଦିକି କଙ୍କ୍ରୀଟ ଜଙ୍ଗଲ ସବୁଜ କୋଠରୀ ଉତ୍ତପ୍ତ ଶ୍ବାସ ମିଛ ମରୀଚିକା ସୁଖ ଓ ସ୍ୱା ଜଳେ ଦିକିଦିକି କଙ୍କ୍ରୀଟ ଜଙ୍ଗଲ ସବୁଜ କୋଠରୀ ଉତ୍ତପ୍ତ ଶ୍ବାସ ମିଛ ମରୀଚିକା...
କେଉଁ ସମୟରେ ଜନ୍ମ ନେଇଥିଲ ସଭିଏଁ କରେ ଆଦର । ଶବ୍ଦ ନେଇ ତୁମ ପଂକ୍ତି ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ କେଉଁ ସମୟରେ ଜନ୍ମ ନେଇଥିଲ ସଭିଏଁ କରେ ଆଦର । ଶବ୍ଦ ନେଇ ତୁମ ପଂକ୍ତି ସୃଷ...